După prima zi din Timișoara Brands Tour

Ieri a fost o zi plină, dar extrem de interesantă. Tema zilei a fost definită în principal de faptul că brandurile care definesc un oraș sunt și cele reprezentate de echipele sportive. Ele strâng comunități în jurul lor, călătoresc suficient de mult în țară încât să devină ambasadori ai orașului și așa mai departe.

Ei, ziua noastră a constat și în câteva vizite la astfel de cluburi sportive reprezentative pentru orașul Timișoara. Dar haideți să o luăm cu începutul. Primul loc în care am ajuns dimineață a fost Primăria Municipiului Timișoara, loc în care primarul Nicolae Robu și viceprimarul Traian Stoia ne-au povestit de direcțiile pe care le va urmă orașul în continuare. Am reținut faptul că bugetul orașului pentru cultură a crescut cu 43% față de 2012 și că primarul alături de un grup de parlamentari a depus un proiect care are ca scop legalizarea dezbaterilor publice în spațiul virtual.

Apoi am început maratonul sportiv. Îmi e tare drag să ajung la echipe locale de sport. Timp de 2 ani de zile, până să mă mut în București, am fost fotograful echipei locale de handbal HC Odorhei, echipă care s-a și clasat în fruntea clasamentului în ultimii ani. Ei, sentimentul pe care îl ai atunci când ești în preajma unei astfel de echipe locale este aparte. Așa a fost și azi.

Am vizitat, pe rând, echipa de rugby – campioană națională en-titre – RCM Timișoara, apoi echipa de baschet BC Timba, urmând să încheiem cu ACS Poli Timișioara, echipa de fotbal. Ziua s-a încheiat apoi cu o discuție despre Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană, prilej cu care am aflat că în 2021 Timișoara candidează pentru funcția de Capitală Culturală Europeană, proiectul trebuind depus până în 2015, motiv pentru care asociația este într-o perioadă extrem de activă în ceea ce privește organizarea și plănuirea.

Vă invit deci să vedeți fotografiile. 🙂 Vreau să vă mai zic că toate fotografiile din acest articol și din următoarele zile sunt și vor fi realizate cu noul Nikon D7100Prime impresii și fotografii găsiți pe Blog de fotografie

Acest proiect este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara. Branduri participante: TimișoreanaCramele RecașArsenal ParkBC Timba TimișoaraREC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara. Parteneri de mobilitate: Peugeot RomâniaParteneri: PRbetaAsociaţia Timișoara Capitală Culturală EuropeanăPorsche TimișoaraAmvest, , Restaurant BelvedereParteneri media: 24-FUNTion.  Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece.

10 comments
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *