FanCurier – Un serviciu de doi bani!

În urmă cu aproape două săptămâni i-am trimis un tablou lui GrimCris cu o fotografie de a mea, un apus. Deoarece am dorit să ajungă mai rapid l-am trimis prin FanCurier, care de, e un serviciu de curierat ce se recomandă a fi serios.

Toate bune şi frumoase însă tabloul n-a ajuns la GrimCris. După două săptămâni, azi, sunt sunat şi chemat să iau tabloul că s-a întors. Bine, îl trimit iar şi gata.

Când ajung la FanCurier mi se spune că tabloul a ajuns S P A R T!!!!!! Păi cum spart? Păi aşa bine. Deşi era marcat ca fiind F R A G I L şi era împachetat ca atare tabloul a ajuns spart înapoi.

Mai jos veţi vedea imaginile cu capodopera deştepţilor de la FanCurier cărora le mulţumesc şi le doresc acelaşi lucru, la o scară mai mare însă!!

Dacă aveţi ceva de spart trimiteţi prin FanCurier, au ei nişte metode tare mişto!

30 comments
  1. Personal nu am avut probleme cu cei de la FanCurier, poate doar din cauză că nu am trimis nimic, ci doar primit.

    Ți-au dat măcar vreo explicație logică la ce s-a întâmplat? Ai putea să le ceri despăgubiri.

  2. Nu stii nici o firma care foloseste frecvent serviciile FanCurier?
    O sa ramai surprins cate probleme au cu ei. Deci nu stiu de unde faza cu “se recomanda a fi seriosi”.
    Daca vrei o firma serioasa, trebui sa apelezi la unele mai scumpe (nu le enumar aici… sunt cunoscute de majoritatea).

  3. Imi pare rau ca eu trebuie sa fiu cel care o spune (desi nu lucrez cu ei decat rar – prefer SPrint Curier; si nici nu am actiuni la firma lor) …. Ambalarea ta lasa de dorit. Desi nu spun ca ei nu au vina, iti spun ca trebuie sa te astepti la o manipulare mai dificila pentru coletele trimise prin curierat rapid (indiferent de firma) in cazul neambalarii corespujnzatoare. Ori invelirea in folie d eplastic si introdus in punga de Fun Curier cu sigla FRAGIL nu se numeste ambalare corespunzatoare.
    Sunt de acord ca sunt un serviciu josnic pentru ca nu ti-au propus plati compensatorii insa nici tu nu ai ambalat chiar corect produsul.

    Anyway, cheers

    Radu

    1. Ambalajul avea o margine de carton de 5 centimetri ci folia era destul de groasa + punga cu bule a celor de la FanCurier. Am mai tirmis asa in multe locuri si mi s-a zic ca e ok atat timp cat e marcat ca fragil.

  4. Are dreptate Radu. Daca e ceva care se poate sparge/deforma ambalezi calumea, nu o bucata de folie si hop in plic.
    Poti sa alegi data viitoare de la ziare pana la pernute umplute cu aer.

  5. Legat de ceea ce au zis Radu si Acsel S-avem pardon, dar cand mentionezi “fragil” pe un colet si platesti pentru serviciul de transport, e de bun simt sa ajunga pachetul la destinatie in regula. E serviciu de curierat privat (si se plateste ca atare) nu e posta de stat unde te poti astepta la orice.

    Intr-o tara de oameni civilizati unde firmele isi respecta clientii si tin la propria imagine ti s-ar fi returnat cel putin banii platiti pentru serviciul de curierat. Cel putin atat.

  6. Pff foarte aiurea din partea lor,eu i-as fi facut putina galagie si i-as fi facut de cacat si poate chiar sa ajung la protectia consumatorului sau cv de genul acesta.eu sincer nu am avut probleme cu ei si chiar am folosit serviciile lor mult..dar probabil a venit criza si la ei :)) doar traim in Romania nu uita asta..

  7. Games, astia nu is de azi pe piata si sunt ”blindati” cu avocati si cu stelute care ii scot din rahat!Dragos nu e singurul pagubit care nu e despagubit.

  8. Nu vreau sa ii laud, dar eu am trimis de cateva ori prin FanCourier, si nu am avut niciodata probleme. Si am si primit lucruri. Am trimis ceva in valoare de aproape 30 de milioane, si totul a fost foarte ok.
    E vorba cat de cat, si de noroc :))

  9. sincer si eu lucrez cu ei, ca trimit destul de multe chestii de la firma care sunt fragile si nu m-i sa intamplat niciodata sa ajunga spart…acuma nah depinde si de cine este incarcata si descarcata masina

  10. Da, e vorba de noroc. Daca ai “noroc” sa dai peste un cretin de sofer care ia coletul si il azvarle in masina (desi scrie cu litere de o schioapa “FRAGILE” ), este foarte probabil ca daca nu ai ambalat obiectul respectiv in punga cu bule de 5-6 cm grosime, sa nu reziste “manipularii” celor de la serviciile de curierat.

    Vorbesc din experienta.

  11. Cei de la fun curier sunt cei mai nesimtiti. am de aface cu ei lunar cand trebuie sa mi se aduca un colet la usa. Cand ajunge coletul ei ma suna si imi zic ca sunt foarte grabiti si sa cobor eu. De fiecare data le explic ca trebuie sa mi-l aduca la usa pentru ca pentru asta platesc. Daca ar fi sa cobor as prefera sa mi-l trimita prin posta ca de la mine de la bloc mai sunt 200 de m pana la ea.

  12. Foarte urat din partea lor. Nu au nici o scuza. Daca nu era buna ambalarea trebuia sa mentioneze. “Oriunde, il facem tandari cu placere.”

  13. Era mai bine daca in loc de sticla (geam de sticla de 3mm cum pare in fotografii) foloseai PLEXIGLASS de 1-2 mm. E mult mai durabil, usor si in plus nu deformeaza imaginea. Banuiesc ca geamul de sticla nu era din cele speciale, care n-au deformari (si sunt extrem de scumpe).
    Cred ca totul ar fi fost mult mai simplu si mai eficient.
    La plexi chiar o sa lasi folia pe fata exterioara tocmai ca sa nu apara zgirieturi in timpul transportului, iar clientul o sa-l scoata la primire.
    Poti sa scrii tu pe colet “FRAGIL” cit de mare poti: va fi in mod sigur si mai tare lovit !!! La fel se intimpla si cu celebrele geamantane Samsonite: cu cit par mai solide, cu atit mai mult vor fi “testate” prin aruncare !!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *