În weekend am făcut cunoștință cu Munții Piatra-Craiului

Satul Măgura - Piatra-Craiului

A trecut o zi de când am schimbat macazul. Și spun că am schimbat macazul pentru că am trecut de la peisajul în care vedeam doar munți și surzeam de liniște la cel de la care tocmai plecasem, un peisaj al munților de blocuri.

În weekend, la invitația F64 și Canonam făcut cunoștiință cu Munții Piatra-Craiului și minunata zonă în care se află și satele Măgura, Peștera și Șirnea. De mult îmi doream să ajung aici. Văzusem zona în atât de multe fotografii încât atunci când am ajuns simțeam că o mai vizitasem, dar, de fapt, făcusem asta doar virtual.

Întâlnindu-mă față în față cu peisajul eram ca un copil căruia îi dai o mulțime de dulciuri și nu știe din care să aleagă. Mă uitam în jur și nu știam cu ce să încep să fotografiez. N-aveam curajul să acord importanță mai multă unui peisaj în defavoarea altuia. Mi se părea totul ca-ntr-o poveste.

Dacă vreți așa, câteva clipe de o altfel de liniște, cred că e zona potrivită. Desigur, nu doar să treceți pe acolo. Luați-vă măcar două ore în care să vă plimbați pe dealuri. Nu e nimic dificil. Noi am urcat în vârful dealurilor pe un teren destul de stâncos la un moment dat, fără să simțim că trecem printr-un traseu dificil. De exemplu, dacă ajungeți în Măgura, e foarte simplu să ajungeți pe dealul din stânga intrării în sat (intrare din spre Zărnești). Faceți cam jumătate de oră de la poalele acestuia până sus.

Iar când ajungeți sus vă întâlniți cu un peisaj care o să vă rămână mult timp întipărit pe retină. 🙂 Am fotografiat astfel, sâmbătă și duminică, zona de care vă spuneam. Am făcut cunoștiință și cu un peisaj care se află la granița celor două anotimpuri. Culorile toamnei își fac simțită prezența, dar parcă nici vara nu vrea să cedeze cu totul.

Eu am fotografiat cu un Canon 70D și obiectivul de kit, 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM, toată această experiență. Și vă spun sincer că a fost una tare plăcută. Veți vedea asta în fotografiile de mai jos! 🙂 Totodată vă invit să vedeți încă 25 de peisaje din Piatra-Craiului pe Blog de Fotografie.

Am început plimbându-ne și fotografiind prin Cheile Zărneștiului.

Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului

Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului Alin Popescu - Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului Mihai Tănase - Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului Andreea Stan - Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului

Andreea Stan și Mihai Tănase - Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului

Capre Negre - Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului

Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului Vlad cu 300mm f4 - Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului

Și aici Alin își punea capacul la obiectiv. Ba nu, era un body de 100D, cel mai mic D-SLR din lume.

Alin Popescu - Cheile Zăneștiului - Piatra-Craiului

Apoi am mers în satul Măgura. E de poveste!

Satul Măgura - Piatra-Craiului

Bogdan Petre - Satul Măgura - Piatra-Craiului Satul Măgura - Piatra-Craiului Satul Măgura - Piatra-Craiului Satul Măgura - Piatra-Craiului

Și a doua zi am fotografiat la poalele munților, în Plaiul Foii.

Plaiul Foii - Piatra-Craiului

Plaiul Foii - Piatra-Craiului Plaiul Foii - Piatra-Craiului Plaiul Foii - Piatra-Craiului Plaiul Foii - Piatra-Craiului

Narcisa Suruianu - Plaiul Foii - Piatra-Craiului Monica Anghelovici - Plaiul Foii - Piatra-Craiului Plaiul Foii - Piatra-Craiului Plaiul Foii - Piatra-Craiului