Începem cursa #inPraga, am nevoie de ajutorul tău!

Praga în câteva fotografii de stradă - Cursă #inPraga

Era ora 01:30 când îmi suna ceasul. Visam că fotografiam răsăritul din avion. Probabil m-am tot gândit la asta pentru că avea să fie primul meu zbor comercial și eram tare, tare încântat. Mi-am pregătit bagajul, am urcat în taxi, iar pe la trei și jumătate eram la aeroportul Otopeni de unde urma să decolăm #inPraga. Entuziasmat în continuare de faptul că urma să fie primul meu zbor, am trecut prin fiecare etapă cu gândul de a ajunge cât mai repede în avion.

Și a venit și acel moment alături de un răsărit superb. Cam așa se vedea răsăritul în primele sale clipe într-o fotografie cu telefonul. 🙂

Răsăritul din avion

După două ore am ajuns în capitala Cehiei. Ne-am cazat și acum urmează trasul sufletului până la prânz. În momentul în care citiți articolul cursa e pe cale să înceapă. Acum când îl scriu este ora 9 și câteva minute (ora 10 a României). Nu m-am putut abține și am ieșit să fotografiez zona apropiată. Am observat că cehii sunt destul de matinali. Sau poate erau doar mulți turiști cu chef de vizitat. Mi-a plăcut ce am văzut până acum.

Așadar, de azi până duminică voi fi într-o Cursă #inPraga și va trebui să caut împreună cu Marius Vintilă – căpitanul echipei verzi, Dana Păun și Cristian Borod comoara StaropramenDepindem în totalitate de ajutorul vostru. Va fi un quest interactiv la care veți putea lua parte pe pagina aplicației Cursă #inPragaNoi, cei prezentați mai sus, suntem echipa verde și vă invităm să ne susțineți! Aveți șansa de a câștiga premii interesante. Ghidați-ne și ajutați-ne să descoperim comoara ascunsă în Praga! 🙂 Echipa împotriva căreia concurăm este formată din Vlad Petreanu – căpitan, Cristina Mazilu, Radu Bădoiu şi Cătălin OpriţescuO să fie o cursă pe cinste!