Raliul Mureșului, proba de gheață

Ieri am avut ocazia de a fotografia o probă a raliului Mureșului, probă ce s-a dovedit a fi în final una de gheață. De ce spun asta? Totul a început cu o ploaie mică ce părea a fi de vară. După jumătate de oră ploaia s-a întețit și, peste câteva minute, s-a transformat în lapoviță și ninsoare. În mai puțin de 20 de minute totul s-a umplut de zăpadă.

Nici accidentările nu au lipsit. În partea traseului unde am fotografiat au fost 4 accidentări. Prima mașină a derapat într-o curbă și s-a lovit de parapet, a doua s-a răsturnat într-o curbă, a treia a intrat într-o mașină de poliție, iar a patra a intrat într-un șanț.

Traseul a devenit astfel destul de dificil mai ales pentru că ninsoarea nu a fost în previziunile meteorologice. La raliu a participat și Victor Ponta ca și copilot. Fotografiile le veți putea vedea aici, pe pagina de pe Facebook. (nu uitați, am schimbat landing pageul)

Raliul Mureșului


19 comments
    1. Al 4-lea nu l-am putut fotografia. Nu au fost răniți șoferii, dar mașinile s-au făcut praf. 🙂

  1. Tipa cu C2-ul portocaliu e Alina Bunica, o tipa foarte buna in spatele volanului. Probabil a plecat cu gume nepotrivite pentru vreme, pacat de masina.

  2. Am fost acolo si a fost incredibil, cu gume de vara, daca nu aveam lanturi era greu, erau peste 15 cm de zapada si cand a nins vizibilitatea era foarte slaba. Traseul Praid foarte spectaculos, pacat de vreme. Voi reveni sigur anul viitor.
    Felicitari pentru fotografii. Ce obiectiv ai folosit?, intreb pentru ca si eu sunt in cautarea unui obiectiv pentru astfel de evenimente si poate ai o recomandare.

    1. Le-am făcut toate cu 18-55 și 55-200, niște obiective care împreună costă sub 1000lei, însă își fac treaba foarte bine. 🙂

      Vremea din păcate ne-a afectat și pe noi, fotografii, ne-a fost greu să protejăm echipamentul așa cum trebuie…

  3. foarte mijto fotografile………normal ca nimeni nu se astepta sa ninga,dar asta e daca esti pilot cu adevarat stii ce sa faci daca gumele nu te ajuta………si dupa parerea mea 4 masini distruse e un numar mic pt conditile la care circulau piloti.oricum felicitari.

    1. Pnetru panning-uri am folosit timpi sub 1/100s. Ca să iasă mașinile ”înghețate” am ales 1/500s, cam așa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *