Câteva informații pe care nu le știai despre Danone

Danone

Danone este unul dintre cele mai populare branduri din România, ajungând zilnic în casele a sute de mii de persoane, poate chiar și mai mult, producând circa 1.400.000 de unități zilnic. E un număr foarte mare, cred eu, și o responsabilitate și mai mare, ținând cont de faptul că un număr foarte mare de persoane vor avea contact direct cu produsele, consumându-le. E nevoie astfel de un număr imens de măsuri de precauție și o atenție sporită din partea companiei. Se pare că se descurcă excelent pe această parte.

Vă voi prezenta mai jos câteva informații pe care (poate) nu le știați despre Danone și care vă vor face să înțelegeți mai bine anumite lucruri și, de ce nu, să renunțați la anumite idei preconcepute despre produse și modul lor de realizate. În vizita de o zi la fabrică am reușit să înțeleg mai bine ce înseamnă brandul și cât de mult reprezintă el pentru România.

  1. Brandul Danone este activ de 92 de ani și e dedicat obiceiurilor sănătoase. Issac Carasso se decide să producă iaurtul din culturile de fermantare ale Institutului Pasteur, creând marca Danone. 
  2. Numele brandului vine de la cel al fiului lui Issac Carasso, Daniel, acesta fiind poreclit Dannon, însemând în franceză Daniel cel mic. De aici vine numele Danone.
  3. În anul 1928 se brevetează primul ambalaj Danone, fiind sub forma unei cupe de porțelan.
  4. 9 ani mai târziu, în 1937, Danone lansează primul iaurt cu fructe din lume.
  5. Mai târziu, în ordinea următoare, se lansează și Danette (1970), Activia (1987), Actimel (1994), Danacol (2004).
  6. Danone astăzi are 4 game de produse: Produse lactate proaspete, Apă îmbuteliată, Babyfood și Nutriție clinică.
  7. Misiunea brandului este de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de persoane.
  8. În perioada 2006-2011 Danone a fost ales trusted brand de consumatorii din România.
  9. Compania are în România aproape 600 de angajați, 69 de ferme partenere, 16 puncte de lucru în toată țara, o fabrică și circa 10000 de clienți cărora li se livrează direct produsele.

Responsabilitate socială

Un lucru ce-l diferențiază probabil de celelalte branduri este modul în care Danone se implică în domeniul responsabilității sociale. Două dintre cele mai mari astfel de proiecte sunt Cupa Hagi Danone – Danone Nations Cup prin care circa 3000 de copii ajung anual să fie recunoscuți și, mai apoi, selecționați, în funcție de activitatea fiecăruia, Vizita copiilor în fabrică, proiect prin care grupe de copii cu vârste fragede vizitează fabrica și au acces la ceea ce se află în spatele iaurtului pe care îl consumă, și, probabil cel mai important (cu siguranță cel mai important pentru mine), proiectul Zâmbet pentru viitor.

Ce înseamnă proiectul Zâmbet pentru viitor? Prin intermediul acestui proiect se încearcă îmbunătățirea șanselor de supraviețuire a copiilor bolnavi de cancer și diagnosticarea cât mai din timp a cancerului, boală care, așa cum știți, nu prezintă simptome specifice. Prin acest proiect au fost formați circa 4000 de medici de familie din întreaga țară și, până la ora actuală, au fost salvați de la cancer și vindecați complet 40 de copii. E un număr impresionant, cred eu, și nu doar un număr, ci 40 de vieți care se află azi printre noi datorită proiectului. Și asta înseamnă enorm de mult.

Cam acestea ar fi câteva informații despre brandul Danone și despre cum activează în România, sub forma unor proiecte și campanii care reușesc să îl califice ca un brand de încredere, un brand de viitor. Fotografii de la vizita din fabrica Danone puteți vedea aici.

Au mai scris despre brandul Danone și realizare produselor Denisuca, Ioana, Augustin, Nebuloasa, Nina, Radu, Ruxa, Vlad, VisUrât, Zâineasca, Alexandra, Ana și Tudor.

Danone

10 comments
    1. Nu știu ce-i cu toata trabadura asta. Bag de seamă că e doar un subiect de care te poți lega pentru că au fost câteva antecedente fără nicio bază. Crede-mă, nu e vorba de bani primiți sau de contracte semnate pentru a prezenta pozitiv fabrica și brandul Danone. E vorba de ceea ce am văzut și de ce am fost convinși. Dacă fotografiile crezi că-s realizate în așa fel încât să nu se prezinte anumite lucruri, uite-te la clipuri, sunt persoane care au filmat absolut tot: Tudor, Denisuca, Vlad.

  1. eu tot nu am incredere in iaurturile fabricate in acest mod, prefer iaurtul de casa facut de bunica, mai sanatos, mai ieftin si mai bun,cu siguranta:)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *